Nieuwe Managing Director bij branding agency DeltaZuid
Bouke Kremers (38) is per 1 november 2020 gestart als Managing Director bij onze partner DeltaZuid. Het doel waar hij samen met Creative Director Tom van Zeeland aan gaat werken is duidelijk: transformeren tot hét bureau voor impactvolle branding. “Wij hebben een sterke voorliefde voor merken die duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid hoog in het vaandel hebben staan. Oftewel, voor merken die willen transformeren naar een betekenisvolle organisatie en hiermee het verschil willen maken,” aldus Bouke.
Frank Cuijpers, mede-eigenaar en huidig Managing Director, geeft zijn taken gedeeltelijk door aan Bouke. Cuijpers zal zich meer gaan richten op de ID-Scan, een ‘business insights tool’ die onder andere is ontwikkeld door DeltaZuid. Deze tool is ontwikkeld met het oog op consultants, bedrijfsadviseurs en communicatiespecialisten om nog beter te kunnen adviseren. Frank laat weten dat Bouke iemand is die naadloos aansluit in het DeltaZuid DNA; “Hij heeft veel ervaring met het aansturen van teams en het leiden van een organisatie. Bovendien is hij een zwaargewicht als het gaat om branding en merkstrategieën.”
Nu we in een onvoorspelbare tijd zitten vinden Bouke en Tom het misschien wel nog belangrijker om te investeren in de toekomst. Tom: “Dat is misschien geen voor de hand liggende keuze, maar gezien onze ambitieuze visie is het zaak nu stappen te nemen. Met de nieuwe samenstelling kijken we over de crisis heen en zijn we klaar voor verdere groei.”
“Wij hebben een sterke voorliefde voor bedrijven die duurzaamheid en betrokkenheid hoog in het vaandel hebben staan.” – Bouke Kremers
Middels de kwaliteiten van DeltaZuid op het gebied van branding zetten ze bedrijven betekenisvol op de kaart. Ze zien een groeiende vraag naar duurzaamheid als een fundamenteel element in het DNA bij bedrijven en willen hier dan ook naar handelen. Duurzaamheid is een van de elementen van de toekomst die er nu tot doen. DeltaZuid wil dan ook de bedrijven die er echt toe willen doen in de toekomst mee helpen door middel van de branding ervaring die zij hebben. In 2030 wil DeltaZuid op zijn minst honderd betekenisvolle bedrijven hebben geholpen met het maken van duurzame impact.